середу, 16 вересня 2015 р.

Відповідь на всі питання "Чому .... ?"

Це мабуть буде не одна тема цієї історії, я вже хотів викласти все в одній темі, виходить досить не зрозуміло, тому спершу напишу історію. Це важливо, думаю ти як читат захочеш дізнатися відповіді на такі питання:
- Чому раніше допомагало лікування кашлю чаю з смородини
- Чому раніше не було так розповсюджено хвороб вірусних і паразитів
 Зараз ти це зрозумієш. Я пишу не як любитель, я лікар і цю тему обговорював з лікарями, які сказали навіть, шо тут ми нічого не зробимо. Перейдемо до історії.
В 2010 році я одружився, мою дружину мучила молочниця, мене не відразу, але потім і почала мучити мене, я жив новому 10 поверховому будинку, де був насос сучасний з фильтром, все чудово. Але молочниця не проходила, ні клотрімазол мазь чи гель, таблетки флюконазолу не допомагали. Ні мені ні мої дружині. Все то чудово, але навіть допомога лікарів не допомогла, лиш довгий список ліків. Вирішив шукати все сам, згадав як мене вчили, вся суть лікування повинна проводитись на причину винекнення хвороби, а не самої хвороби. Одну з таких причин я найшов, молочниця це грибок який не вбьєш, є всюди. Для нього є чудові умови коли порушується рівень рН слизових оболонок, на це впливають різні фактори, вода, мило для інтимних місць, так, так думаєте великі компанії дбають про наше здоров'я за таку ціну ? Та інше, в мене причиною стала вода, замітив коли переїхав в хрущовку, то молочниця ставала рідше появлятися, а коли переїхали в село, то взагалі пропала. Ні я, ні моя дружина без ліків не знаю, що це таке.
 Чому вода ? В воді є рівень рН, самий чудовий для води рівень рН 7.0 і вище, але з нашими умовами екології рівень рН падає, це дають нам знати миючі засоби GALA, фейрі, які містять фосфати та речовини що пом'якшують воду. Звісно не все зразу, все поступово. На перший погляд, здається маячня, це шось не стикується одне з одним. Але я скажу так, це є правда. Я вже не раз чую, от раніше мені бабуся при кашлі готувала чай з смородини і на ранок кашель пропадав, а зараз не допомагає. Так недопомагає якшо вода не та, закривати очі на те що ми робимо, не тільки викиди великих заводів. Часто вам доводиться чути, люди які жили в СССР говорять “Раніше так діти не хворіли”, саме тому і не хворіли, вода була хоч більш менш питна, а зараз ми п'ємо воду, в якій митися не потрібно. У явіть собі, не можна митися, але ми цього не бачимо, в умовах де рівень рН менше 7.0 краще розвиваються шкідливі бактерії, хвороби. Саме цим і користуються вірусні інфекції. Так наприклад грип, якшо сухий ніс, то грип можна підхопити швидше, саме для цього в продажі є оксилінова мазь, за якої був ажіотаж в часи свинячого грипу, незрозуміло чому. Мені як медику не зрозуміло, бо цю ж окилінову мазь могла в той час замфнити олія звичайна чи навіть топлений свинячий жир але не солений, все, все що може зволожити слизові оболонки і не сушити ніс. Вдумайтесь, що іноді нам продають, те що є завжди під рукою, доступно і не потрібно викидати гроші великі. Рівень рН є важливий в ліках для очей, якщо він уже рН 6.8, то вже погано, ідеально 7.0.
 Зараз нас людей дурять, дурять такими словами, особливо лікарі з фразою “зараз така зараза, що її народна медецина не лікує”, Я хочу сказати, лікує, зараз врачі пішли такі, що нічого лікувати не хочуть, не буду зарікатись і говрити що всі такі, але є і в більшості. А великі фармацептичні фірми та корпорації вже радуют ьсвоїми новинами “Ми жевемо в вік постантибіотичного періоду”, читав вже тему “КАК ВЫЖИТЬ В ПОСТАНТИБИОТИКОВОМ МИРЕ”, антибіотики за які кричить медецина себе не виправдали, бактерії та інфекція до них пристосувалась. Вчені не знають що робити, це життя, не гра, де можна зберегтись і почати знову. Це як алкоголік, якому постійно лікарі міняють печінку, бо він п'є, а лікарі неможуть зрозуміти, чого так часто ми робимо пересадку. Дуже грубе порівняння, але я бачу тупий кут в медецині, антибіотиках.
 Що б там не думали, але рН грає дуже важливу ролі, навіть в хімічних реакціях.  Я показую приклади на молочниці, то му що це реально мій випадок, який я можу сказати приклад, народна медецина яка лікує, не вбиває молочницю, настій ромашки, нагідок, теж, але вони відновлють рН слизових облонок.

 Для нас важливо:
- відмовитись митися кожного дня і кожного разу милом, милом можна митись, але десь раз в неділю
- відмовитись від миючих засобів що є, кращий миючий засіб вже давно є і це технічна сода.
- берегти природу, бо всім на наше здоров'я наплювати, хто ж як неми будемо дбати про себе.


 А нам будуть, пропонувати чудо таблетки антибіотики, що лікують все за гроші. Але подумайте не лише про себе, а що ми залишемо нашим дітям та внукам та нащадкам.

Немає коментарів:

Дописати коментар